קידום אורגני וקידום ממומן

קידום אורגני וקידום ממומן

מה זה קידום ממומן בגוגל ?

רשת האינטרנטית מציעה היום אין ספור אתרים בכל נושא ובכל תחום. לקוח שבא לחפש בעל מקצוע בתחום מסוים מקבל עשרות הצעות של בעלי עסקים שונים המציעים את השירות באותו תחום. כידוע, יש את הדף הראשון שם בדרך כלל נחפש את מבוקשנו. כמעט ולא נמצא גולש שממשיך לדפדף לדפים האחוריים. מה שאומר, שכל בעל אתר רוצה להגיע לדף הראשון. איך זה יקרה?

אנחנו מוצאים היום בכל נושא ובכל תחום אין ספור אתרים נותני שירות כאשר קשה מאוד לבלוט בין כולם ולזכות למקום הראשון. כדי שהאתר שלנו יצליח ויגיע לחשיפה הכי גבוהה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלנו אנחנו חייבים לדאוג לשירות של קידום אתרים. רק כאשר נשקיע באופן מקצועי ונכון נוכל ליהנות מאתר שמוכר הרבה יותר כי גוגל ידאג שהוא יופיע במקומות הרבה יותר אטרקטיביים.

מה ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן?

הקידום האורגני הוא קידום טבעי ומתאים מאוד לגוגל ולאופי ההתנהלות שלו. הבעיה היא שהקידום בגוגל הוא קידום איטי מאוד וחייבים להתאזר בסבלנות רבה עד שהקידום מתחיל להשפיע על האתר.
מה יעשה אתר המעוניין בקידום מהיר? בשביל זה ישנה האפשרות של קידום ממומן.

הקידום הממומן הוא קידום שלא ישמור על מקומו הטוב של האתר לאורך זמן. כאשר המימון יופסק, האתר ייעלם לגמרי. כלומר, כל עוד אתה משלם על הקידום, אתה על המפה.

הקידום האורגני שהוא כאמור קידום עקבי ואיטי, הוא קידום ששומר על מקומו ואתר שהשקיע בקידום האורגני ייהנה בסופו של דבר ממקומות טובים מאוד ברשימת ההצעות שגוגל יציע.

אז למי מתאים הקידום הממומן?

בתי עסק הזקוקים לקידום שיהיה לטווח קצר או כאשר מדובר באתר המציע מוצר עונתי כמו לקראת חגים וכדומה.

שיווק באינטרנט מחייב בכל מקרה קידום עסקים באמצעות פרסום בגוגל. קידום אתרים בגוגל ממומן או קידום אתרים אורגני. השילוב בין שניהם עשוי להיות אף הוא יעיל מאוד.

חברת פיקסר מציעה את הקידום המקצועי בכל הכלים על מנת שהאתר שלכם יגיע לחשיפה מקסימלית ויצמיח לכם את העסק.

מה זה קידום אורגני בגוגל ?

כיום יש לכל בית עסק אתר משלו. מה זה אומר ? זה אומר שיש לנו רשת מפוצצת בהמוני אתרים ותחרות עזה הניטשת בין כולם ? מה הדרך להוביל ולנצח? קידום אתרים באופן מקצועי!

עולם העסקים של היום שינה את פניו לבלי הכר. כיום יש לכל בית עסק אתר משלו כאשר ברבים מהם אפשר לקבל שירות באמצעים מקוונים. שיווק באינטרנט – זה כבר ממש לא חידוש היום. עסק שאין לו אתר, הוא עסק שלא ממש יצליח להתקיים לאורך זמן.

אך גם לאחר שהקמנו אתר עבור העסק שלנו אנחנו חייבים להשקיע גם בתחום של קידום אורגני עבור האתר שלנו כי בלי זה אין הרבה סיכוי שהאתר שלנו יצליח.

קידום עסקים באמצעות פרסום בגוגל, כיום כאשר לכל עסק ישנו אתר באינטרנט, חייב כל מנהל אתר לקדם את האתר שלו באמצעים הנכונים כדי שהלקוחות הפוטנציאליים אכן ימצאו את מבוקשם דווקא אצלו. אם לא משקיעים נכון בקידום, אזי חבל על כל ההשקעה בבנייה של האתר.

כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו אנחנו חייבים להשקיע באמצעים הנכונים. לא כל אחד יודע איך ומה חשוב לעשות על מנת שהאתר אכן יגיע לחשיפה הכי גבוהה. בדיוק לשם כך יש לנו את החברות המקצועיות המציעות את כל הנושא של קידום אתרים בגוגל, פרסום ברחבי רשתות חברתיות קידום בפייסבוק, וכדומה.

קידום אתרים אורגני – הקידום הכי מתאים לגוגל

כולנו יודעים כי לגוגל יש לו טעם משלו והעדפות אישיות. את גוגל צריך להאכיל בכפית ואם נתכנן את האתר שלנו ונטפח אותו בהתאם להעדפות של גוגל הרי שהאתר אכן יופיע בין ההצעות הראשונות כאשר לקוחות מחפשים שירות בתחום הספציפי אשר בו אנחנו מציעים את אותו השירות.

אנחנו במציעים את כל השירות ואת הקידום הנכון לכל אתר ולכל בית עסק. רק עם הקידום המקצועי של אנשי המקצוע האתר שלכם יצליח לפרוח ולגדול ולהגיע רחוק!

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מאתר שיגיע לחשיפה גבוהה במיוחד, פנו אלינו, אתם תיהנו מתוצאות מעולות!

Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן