ייעוץ וליווי עסקי

ייעוץ וליווי עסקי

בין אם מדובר ברעיון לעסק חדש או קידום עסק קיים, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשוני עם יועץ עסקי. תמיד יהיו שאלות, תהיות, צמתים או מחשבות שתרצו לקבל עליהן עוד זווית ראייה מגורם מקצועי. עולם העסקים מציג אתגרים גדולים ולאורך השנים אנו יכולים לראות את התמונה הדי כואבת של עסקים נסגרים בלא מעט זירות. העסקים נאלצים להתמודד מול תחרות מתמדת, משימות ניהול יומיות, להתמודד מול ספקים שונים, לגבות כספים מלקוחות, לעמוד על הזכויות השונות מול רשויות המס, ולעבוד בצורה נכונה מול בנקים וגורמי מימון אחרים בשוק הישראלי.

פיקסר ייעוץ וליווי עסקי

חברות ועסקים רבים מבינים את החשיבות של ייעוץ וליווי עסקי מגורם מקצועי וניטרלי. חברת פיקסר מציעה שירותי ייעוץ וליווי עסקי, לעסקים קיימים וחדשים. בתהליך הייעוץ מתבצע איבחון ראשוני של מצב העסק ביחס ליעדים, ניתוח הפער בין המצב הקיים למצב הרצוי ובניית תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, תקציב, תכנית שיווק ומכירות ועוד.. לאחר בניית התוכנית העסקית, מציעה חברת פיקסר ליווי עסקי שוטף על מנת להגביר את הסתברות העסק להצלחה. ייעוץ מקצועי ימנע מבעל העסק לבצע טעויות בסיסיות, בין אם מדובר בעסק חדש או בעסק ותיק שכבר רץ מספר שנים. במסגרת ייעוץ וליווי לעסקים שלנו, יקבל בעל העסק ניתוח מקיף של בית העסק שלו. הניתוח יעסוק בצדדים שונים של העסק, החל מצד המימון וגיוס הכספים (הפן הפיננסי) וכלה בפן השיווקי אסטרטגי. כמו כן, הייעוץ מכוון להרחבת הפעילות העסקית ולהצלחת העסק לטווח הארוך.

כאשר אנו מלווים עסקים, אנו פועלים בשלושה שלבים עיקריים:

  1. בדיקת כדאיות במהלך האבחון אנו נבחן את כדאיות הרעיון העסקי שלך, את פוטנציאל השוק שלו ואת סיכויו ליצור רווחים בעתיד, היתרונות של העסק אל מול מתחריו והיכן הוא נמצא דווקא בנחיתות או תחת איום ספציפי. בהתאם לתוצאות הבדיקה נגבש החלטה לגביי ההמשך.
  2. תכנית עסקית היא מסמך ניהולי המספק תכנית עבודה ותמונה עתידית כוללת של העסק או החברה בהיבטים הכוללים שלו. להכנת תכנית עסקית חשיבות רבה, שכן כתיבתה מחייבת את היזם או בעל העסק לגבש באופן שיטתי ומסודר את הרעיונות העסקיים שלו. תוכנית עסקית טובה תאפשר לכם לגייס כספים לצורך פתיחת העסק וכן תספק מפת דרכים ותוכנית עבודה לצורך הפעלת העסק.
  3. ליווי ובקרה עם גורם מקצועי ובעל ניסיון בעולם העסקי שיידע להבין במהירות את המטרות העסקיות שלכם, לנתח בזמן קצר את המצב בו אתם נמצאים ולהוביל אתכם יד ביד וצעד אחר צעד דרך כל שלבי התהליך הנדרשים לביצוע. זהו בדיוק השירות שאנו בפיקסר מציעים. ליווי עסקי, שירות אישי, מקצועי וצמוד בדרך להשגת המטרות והיעדים בתוכנית העסקית ולהגשמת החזון העסקי שלכם. השאירו פרטיכם בטופס משמאל ויחד נתחיל תהליך חשוב ופורה. 
Facebook
LinkedIn

רוצה גם ? צור איתנו קשר

דילוג לתוכן